Tisztelt Partnerünk! Ide kattintva eléri az új weboldalunk teszt verzióját. Örömmel veszünk minden észrevételt, visszajelzést vagy fejlesztési javaslot.

Számtech

Fotó

Szórakoztató

Szerver

Mobil

Videó

Stúdió

Irodaszer

Biztonság

 

Garanciális feltételek

Legutóbb frissítve: 2015-04-27
Előző változat

Szervizünk elérhetősége:
garancia@computeremporium.hu
+3612164965 / 301-es mellék.

Szerviz nyitva tartása:
H:9-17 óráig
K:9-13 óráig (végfelhasználói ügyintézés 9-17 óráig)
Sze:9-17 óráig
Cs:9-17 óráig
P:9-16 óráig

Szervizvezető:
Szalóki József

Frissítés 2017.03.07.

2017.03.07.-től változik a végfelhasználói garanciális ügyintézés.
A saját disztribúcióink esetén az ügyintézés változatlan (Razer, Zalman, Silicon Power, GeiL, Arctic, Vanguard, Phottix, DJI), azonban ezeken kívül minden termékre érvényes..
Végfelhasználói garanciális problémát csak a vásárlónak van módunk normál feltételekkel intézni..
Nem magánszemély végfelhasználók esetén az ügyintézéshez szükséges a cég/szervezet bélyegzője, vagy ennek hiányában az ügyintéző nevére szóló nyilatkozat, miszerint az ügyintéző a cég/szervezet nevében az adott garanciális ügy kapcsán eljárhat.
Amennyiben nem az eredeti vevő/meghatalmazott jár el, a szerviz a feltételes átvétel szabályainak megfelelően járhat el indokolt esetben..
Amennyiben a garanciális termék leadása nem személyesen történik (postán, futárszolgálattal, vagy egyéb módon jut el hozzánk), a termék visszajuttatását csak az eredeti végfelhasználói számlán szereplő címre vállaljuk. Címváltozás esetén a termék csak személyesen vehető át, egyéb esetben szállítási díjat számolhatunk fel a termék vissza juttatásáért..
A változás a már leadott termékek, illetve elküldött eszközök ügyintézését nem befolyásolja.

A Computer Emporium kizárólag tiszta forrásból származó, eredeti, maximális gyártói garanciával rendelkező új termékeket forgalmaz. Kínálatunkban szerepelnek felújított, bontott csomagolású, és gyártó által javított eszközök is, amelyekre az új eszközöktől eltérő (kevesebb) jótállás jár, ezt a termékek megnevezésében, és garancia jegyen mindig jelezzük.

Élettartam, vagy 1-től 5 évig terjedő garanciát vállalunk termékeinkre.
(Az egyes termékek garanciális idejéről kérjük, érdeklődjön kollegáinknál, vagy ellenőrizze garancia jegyét.)

Egyes saját disztribúcióink esetében a bevizsgálást követően azonnali garanciális cserét biztosítunk! Amennyiben az adott termék éppen nincs raktáron, azonnal intézkedünk az új termék beszerzéséről. Csere esetén rugalmasak vagyunk, megpróbálunk minden felmerülő igényt kielégíteni, kínálatunkból egyes esetekben akár teljesen más termék is választható.

Ha új rendelése van, a kiszállítás alkalmával az esetleges garanciális visszáruját partnerünk ingyenesen elhozza Öntől! Ebben az esetben kérjük egyértelműen megkülönböztetni a garanciális visszárut egyéb áruktól!

A részletes feltételekért kérjük az olvassa el az alábbi menüpontokat:

Garanciális ügyintézés feltételei

  • Garanciális és jótállási ügyeket csak a hivatalosan viszonteladónknak regisztrált vevőinknek, és szerviz ügyintézésre külön szerződött kiskereskedelmi partnereink végfelhasználóinak áll módunkban intézni.
  • A garancia és jótállás időtartamát a termékhez mellékelt garanciajegyen feltüntetett időtartamban határozzuk meg. Lejárt garancia esetén csak speciális esetekben tudjuk a terméket garanciális javításra átvenni.
  • Az ügyintézés határideje 30 nap, melyet minden raktáron tartott termék esetében következetesen betartunk és amennyiben ennyi idő alatt nem tudjuk a terméket megjavíttatni, illetve kicserélni, a termék napi áron számolt értékét a raktárkészletünkből levásárolhatja, végfelhasználók esetén pedig csereigazolást állítunk ki a vásárlási számla alapján. Ettől csak speciális esetekben térünk el!
  • Cégünk számítástechnikai és szórakoztató elektronikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk, csak amennyiben a hiba egyértelműen nem behatárolható. Komplett gépeket csak előzetes egyeztetéssel tudunk átvenni.
  • A meghibásodott eszköz nem rendelkezik hivatalos hazai szakszervizzel. A hivatalos szakszervizzel rendelkező termékek esetében a szakszerviz jár el, ezeket a termékeket csak speciális esetben van módunk átvenni. Az ilyen termékek jótállásához szükséges információk a gyártó által kiadott jótállási jegyen, vagy a termék csomagolásán olvashatóak. Az erre vonatkozó gyártóspecifikus feltételek táblázatos formában alább olvashatóak. A gyártói jótállási jegy meglétét a vevő felelőssége ellenőrizni. Hiányzó gyártói jótállási jegyet 10 munkanapon belül pótoljuk a gyártó által előírtak szerint (ha ez az ügyintézéshez elengedhetetlen).
  • Különleges esetekben cégünk a gyártó külön kérése alapján bekérheti, és a gyártónak továbbíthatja a meghibásodott termék végfelhasználói számlájának másolatát céges partnerektől is. Ennek megtagadása az adott terméket a garanciális ügyintézésből kizárja.

Az átvételhez minden esetben szükséges:

  • A vásárláskor kapott Computer Emporium által kiadott saját (vagy végfelhasználók esetén kiskereskedelmi egység által kiadott saját) garancia jegy, vagy számla (eredeti, vagy másolati példánya). Számlát nem veszünk át, szükség esetén fénymásolatot készítünk róla.
  • A körülményekhez mérten a lehető legpontosabb hibaleírás. Szervizünknek csak a jelzett hibát van módja kivizsgálni.
  • Nem személyes leadás esetén szükséges továbbá a termékhez csatolni a garanciát intéző személy pontos nevét, pontos postacímét, és értesítési telefonszámát is.

A fentiek hiányában a garanciális ügyintézés nem indítható, az átvétel az adatok pótlásával történik.

A jótállást kizáró tényezők:

  • Fizikai, vegyi, vagy mechanikai elváltozás (erős napsugárzás, folyadék behatása, villámcsapás, túlfeszültség). Ha a hibával nem hozható közvetlen kapcsolatba, abban az esetben sem tudjuk az ügyintézést elindítani.
  • Olvashatatlan, hiányos, hiányzó vagy sérült gyártási szám, a gyártási szám eltávolítása. A gyártási számnak a meghibásodott készüléken kell lennie, annak eltávolítása még abban az esetben sem engedélyezett, ha a készülék csomagolását megőrzik. A gyártási szám akkor sem távolítható el a készülékről, ha a saját garanciajegyen nem szerepel. A gyártási szám megléte, olvashatóságának fenntartása a felhasználó kötelessége.
  • A használati idő arányától eltérően túlzottan kopott vagy karcos termék.
  • Szakszerűtlen kezelés, nem rendeltetésszerű használat (baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, rongálás, külső beavatkozás, szennyezett eszköz).
  • Merevlemezekre vonatkozó gyártó specifikus kizáró tényezők:
    Seagate
    Western Digital
    Hitachi
    Toshiba

Azonnali cseregarancia
Egyes termékeket azonnali cseregaranciával értékesítünk. Ezeket a termékeket raktárról cseréljük azonnal, amennyiben készleten vannak, és a hiba nálunk is jelentkezik. Az alábbi gyártók termékeire vonatkozik: GEIL, Enermax, Arctic Cooling, Silicon Power, Genesis, Zalman, Phottix és Vanguard egyes termékei.

A szükséges hibaleírások, és a termékhez minimálisan szükséges tartozékok jegyzéke cikkcsoportonként
A számítástechnikai alkatrészeket csak megfelelő antisztatikus csomagolással ellátva vesszük át. A csomagolás hiánya nem jelent garanciavesztést, ha módunkban áll, a csomagolást az átvételkor pótoljuk.

  • Laptop, tablet, monitor, mobiltelefon, gyártó által összeszerelt számítógép konfiguráció, nyomtató, scanner: Csak 3 napon belül járunk el, egyes gyártók esetén 3 napon belül is gyártói szakszerviz az illetékes. Ettől csak speciális esetben térünk el. Pontos hibaleírás, gyártói garanciajegy, számla, minden tartozék, és komplett csomagolás szükséges.
  • Alaplap: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével. Az alaplapokat minimum hátlappal együtt adják le. A hiba jelentkezésének ideje, körülményei, rendszeressége szükséges.
  • CPU/Processzor: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével. Az Intel gyártmányú processzorokat 2016-tól csak a dobozzal együtt vesszük át, annak hiányában elfogadjuk a dobozon szereplő fehér sorozatszámot is tartalmazó címkét is.
  • RAM/Memória: Memtest verzió, és eredmény, amennyiben a hiba függ tőle időzítés és feszültség adatok pontos feltüntetése, a használt alaplap, és processzor megjelölése.
    Memest: http://www.memtest.org/#downiso
  • VGA/Videokártya: Lehetőleg 3D Mark és FurMark teszt eredmény (feltüntetve a használt tesztprogram, és a videokártya driver verzió számát)
    3DMark: http://www.futuremark.com/benchmarks/
    FurMark: http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/
  • HDD és SSD/Merevlemez: Adott gyártó gyári tesztprogramja a mérvadó, de a Hard Disk Sentinel által generált hibakódot is elfogadjuk. Egyéb konkrét hibajelenség hiányában a Hard Disk Sentinel által jelzett kondíciócsökkenést csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha az nagyobb mértékű.
    Hard Disk Sentinel: http://www.hdsentinel.hu/ HDD/SSD támogatási oldalak:
  • Optika: Pontos hibaleírás a tesztelésre használt konfiguráció megjelölésével, írási hiba esetén a használt program megjelölésével.
  • TV Tuner és digitalizáló kártyák: Pontos hibaleírás a használt kábelhálózat és adás TV normáinak leírása mellett.
  • Routerek és hálózati eszközök. Pontos hibajelenség leírása, az adott konfiguráció és hálózat valamint internet szolgáltató megjelölésével. Lehetőség szerint az aktuális FW verzió megjelölésével.
  • Memória kártyák, kártyaolvasók és pendrive-ok: Pontos hibaleírás, lemezellenőrző program által detektált hiba megnevezése. (pl.: Hard Disk Sentinel)
  • Billentyűzet, egér, webkamera, játékvezérlő, joystick: Pontos hibaleírás, nem működő gombok és funkciók megjelölésével. (Kábelszakadásra nem vonatkozik a garancia)
  • Hangfalak, fejhallgatók és mikrofonok: Pontos hibamegjelölés, hibás csatorna megnevezésével. (kábelszakadásra, törésre nem vonatkozik a garancia)
  • Házak: Pontos hibaleírás. Törés és hiányos tartozékok esetén a cseréjét csak az eladást követő 3 napon belül lejelentett esetben, de legkésőbb a vásárlási számla keltét követő 1 hónapon belül tudjuk garantálni.
  • Nyomtató kellékanyagok: Csak az eladást követő 3 napon belül vállalunk garanciát, ezen felül csak gyártói szakszerviz által kiadott csereigazolás/szakvélemény/állásfoglalás kíséretében tudunk eljárni.
  • Projektor izzók: Csak az eladást követő 3 napon belül vállalunk garanciát, ezen felül csak gyártói szakszerviz által kiadott csereigazolás/szakvélemény/állásfoglalás kíséretében tudunk eljárni.

Gyártóspecifikus feltételek:

  • GEIL:
    A gyár minden memóriamodul alaposan letesztel, mielőtt forgalomba hozza. Amennyiben mégis hibásnak bizonyul a termék, úgy azt azonnal cseréljük, amennyiben a hiba nálunk is megállapításra került és a következő feltételek teljesülnek:
    • A modulokon sérülésmentesen rajta kell lennie az eredeti gyári számnak (és amennyiben lehetséges a saját dobozában kell lennie. )
    • A termék vagy annak bármely része sérülés, módosítás mentes
    • A terméket megfelelően telepítik és használják
    • A terméket a GEIL gyártotta. Ha kiderül, hogy a memóriát nem a GEIL gyártotta, cégünk a csereterméket kiszámlázza.
    Amennyiben a termék már nincs gyártás alatt és nincs mód a cserére sem, úgy a GEIL fenntartja a jogot, hogy teljesen más memóriára cserélje ki a hibás terméket.
  • Silicon Power:
    Cégünk a Silicon Power termékeire azonnali cseregaranciát biztosít, amennyiben a hiba nálunk is jelentkezik, és a következő feltételek teljesülnek:
    • A készüléket megfelelően helyezték üzembe.
    • Fizikai sérülés mentes.
    • A terméken nem történt javítás, vagy módosítás.
    • A készüléken nincs túlfeszültségből adódó sérülés (Elektromos sérülés, amelyet okozhat villámlás, ingadozó feszültség, egyéb nem rendeltetés szerű használat)
    • A készülék egyértelműen beazonosítható a rajta levő adatok olvashatóak.
  • Overmax:
    Az Overmax termékeket csak 3 napon belül tudjuk átvenni. Az átvételhez az alábbiak megléte a haza disztribútor által meghatározottak szerint:
    • A termék sérülés mentesen
    • Fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv kitöltve, a végfelhasználó által aláírva. Ez eladás előtti esetben is fontos, akkor nem kell kitölteni a végfelhasználói adatoka.
    • Végfelhasználói számla másolata.
    • Kitöltött gyártói garanciajegy
    • Pontos hibaleírás
    • Eredeti doboz
    • Minden gyári tartozék

Gyártói szakszervizzel rendelkező gyártmányok kivonata:

Ahol másként nem jelöljük: A végfelhasználói számla keltétől 3 napig, de maximum a vásárlástól számított 1 hónapig hozzánk lehet hozni az ilyen eszközöket, minden más esetben szakszervizhez kell fordulni. A lista kivonat, a rajta nem szereplő, de hivatalos, és garanciális ügyekben eljárni jogosult szakszervizekhez is vihető a hibás termék.

Az adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk, de törekszünk arra, hogy a lehetőségekhez mérten napra készen tartsuk az alábbi listát.

Gyártó Garancia viselő Eszköz Egyéb
Acer ec-co kft. Minden  
Alcor alcordigital.hu Tabletek, számítógépek  
AOC profiszerviz.hu minden  
APC apcsmart.hu Smart electronic minden  
Apple iStyle minden 3 NAPON BELÜL SEM VESZÜNK ÁT, CSAK FELTÉTELESEN, IDŐGARANCIA NÉLKÜL! (A szakszerviz néhány napon belül cseréli a hibás készülékeket)
Asus ASUS Tabletek, számítógépek, laptopok, monitorok. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, Egyéb eszközöket a szakszervizhez.
Audio Technika hangszerviz.hu minden  
Bluepanther Bluepanther oldal minden  
Brother Allin Technic - Brother szerviz Kft. minden  
Canon Több márkaszerviz, pl: szervizpark.hu; canon.hu    
Objektívek: Camera Kft. Minden 3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.  
Colorovo Fixit (rma.fixit-service.com) Minden  
Concorde concordetablet.com Tablet, számítógép  
Dell C szerviz (cszerviz.hu) Minden 3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.
Epson profiszerviz.hu Nyomtatók  
Garmin garmin.hu Minden  
Gsmart Telemax (TMX.hu) Minden  
Gigaset Tele-signal Kft. (tele-signal.com) Minden  
GoPro TechLab sportáruház Minden  
HP Ország szerte sok gyártói szakszerviz. Nyomtatók: háztól - házig: +3612354799 tabletek, számítógépek, laptopok, monitorok, nyomtatók NYOMTATÓKAT 3 NAPON BELÜL CSAK VÉGFELHASZNÁLÓKTÓL! Csak javítási garanciával rendelkező laptopok esetén (garancia gyárilag 1 évre csökkentve) 3 napon belül sem vesszük át. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
HTC Telemax (TMX.hu) Minden  
Huawei Huawei honlap Minden  
Ideapad több szervizpont. P. System Kft., LS Computer, Ecosoft Kft., Palettone Kft. Minden  
Koobe koobe.hu Minden  
Kyocera Kyocera.hu (vagy pl. Fixit) Minden  
Lenovo Telemax (TMX.hu) Minden 3 NAPON BELÜL SEM VESSZÜK ÁT! A Lenovo intézi a 3 napon belüli meghibásodásokat is!
LG Ország szerte sok gyártói szakszerviz. Szórakoztató elektronika, telefonok. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Logitech rma.fixit-service.com Minden 3 napon belüli meghibásodás esetén csak végfelhasználóktól vesszük át a termékeket.
Modecom Fixdirect (fixdirect.hu) Tabletek, számítógépek  
MSI Albacomp ZRT. tabletek, laptopok Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Myaudio Gyártói garancialevélen szereplő szervizbe! Minden 3 napon belüli esetben szükséges végfelhasználói számla másolat, gyártói garanciajegy kitöltve, fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv, MINDEN TARTOZÉK, CSOMAGOLÁS!!!
Navon Hungaroflotta (hungaroflotta.hu) minden  
Nokia / Microsoft Nokia márkaszervizek, vagy Microsoft oldal Telefonok Tartozékok, headsetek hozzánk hozhatóak.
Nikon Minden  
Overmax Conflex, vagy Aviatronic, gyártói garanciajegy szerint. Minden 3 napon belüli esetben szükséges végfelhasználói számla másolat, gyártói garanciajegy kitöltve, fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv, MINDEN TARTOZÉK, CSOMAGOLÁS!!!
Packard Bell ec-co kft. Minden  
Philips profiszerviz.hu Monitorok, szórakoztató elektronikai eszközök Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Pocketbook Fixit (rma.fixit-service.com) Minden  
Prestigio Fixit (rma.fixit-service.com) Tabletek, könyvolvasók Tartozékok, headsetek, hangszórók hozzánk hozhatóak.
Ricoh profiszerviz.hu Minden  
Samsonite Samsonite Hungária Bőrönd Kft. Minden  
Samsung Samsung.com/hu több márkaszerviz Telefon, tablet, monitor, szórakoztató elektronika. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Sony Több márkaszerviz, pl RMD-electronic Kft. Telefon, tablet, monitor, szórakoztató elektronika. Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Tamron Camera KFT. Minden  
Toshiba több márkaszerviz, online regisztrácó szükséges Laptopok, számítógépek Minden számítástechnikai alkatrészt, és perifériát hozzánk kell eljuttatni, minden mást a szakszervizhez.
Viewsonic profiszerviz.hu Monitorok  
Wayteq Elektrodoki.hu Minden  
Xerox profiszerviz.hu Nyomtatók